back anyway

Är på lite bättre humör så tänkte blogga lite ändå. Har just målat ena handen (naglarna ofc) med nagellack. Ljusblått/grått. Har inte användt det förut och så var det längesen jag målade naglarna så jag passar väl på att göra det nu när jag orkar. Duschade nyss och nu känner jag mig väldigt fräsch hehehe xD Gick upp vid ett idag, har kolat på The L-word hela dagen. Fan vad jag älskar den serien. Måste köpa nästa säsong snart :D

Imorn ska jag typ vara med Carro och eventuellt Sara och Yogi också. Vi ska bada tror jag. Aja, berättar väl mer om det när jag vet mer och när det har hänt xD Shit, kom på att jag börjar skolan om exakt två veckor :S Fan va nervös jag kommer vara :S Jag hoppas verkligen att det blir bra och att alla (eller åtminstone de flesta) är snälla. Men jaja, förhoppningsvis går det bra!

Nu ska jag försöka måla den andra handen (hehe låter konstigt), vi ses!

Blir ingen bild hehe tyvärr :) Tänkte lägga in en på jorgdubbar (hahaha wtf) jordgubbar! Är lite trött haha. Men jag orkar inte lägga in den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0