bad update :P

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, det kommer kanske bli så ett tag nu. Jag är mest i skolan, sen har jag läxor, eller ska träffa kompisar så då hinner jag inte efter skolan. Sen på kvällen är jag alldeles för trött för att orka skriva någonting. Så nu vet ni det :P Dagen har iaf varit bra, vi hade bara två lektioner haha, började tio över 12! Har massa matteuppgifter tills på fredag så ska snart göra dem. Har även franskaläxa.. Bloggar inte så mycket mer nu, ska städa lite också eftersom vi får en gäst imorn, trevlig trevligt!
Vad har jag gjort mer de senaste dagarna? Öh, varit i centrum och köpt en ny bh (haha) och ett linne, fikat med Nathalie, öh mer då? Ja jag vet inte riktigt, ätit choklad. Haha är sjuk också kom jag på, haha, förkyld. Men jag är typ på bättringsvägen nu x) Bloggar senare om jag har tid. Vi hörs!

Ps, älskar ni också inte att ha svamp i maten? Prova, det är skitgott! Kantareller ftw hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0