Bildbomb yo man ! xP

Det är mest bilder på mig men det är ju min blogg eller hur haha? ;)



Glömde skriva att vi köpte Ben & Jerryglass ^^



Ansiktsmålningen =)


 
Moi again :D



Nice SL tattoo med Pridefärger! :D Haha den blev lite cp vid sidan xD



Det röda ungdomsbandet x)



Det står: Knark är bajs! :D



Sex, no drugs & rock 'n' roll!



Nu kommer bilder på det vi åt xD
Sushin.



Min mat :P





Efterrätt ;D



Jag på toan haha xD



Några av oss ;) Och där ser ni min kära prideflagga!



Fler bilder kommer när jag har fått av de andra! Haha glömde förresten att skriva om en rolig sak som hände vid plattan xD Skriver om det imorn, så har ni något att vara nyfikna på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0