Dagens citat! :D

Amir, Gaybloggaren till sin kompis: "Det var en räka i toan."
Yogi håller på att garva ihjäl sig!


Sara pratar med en killkompis på tunnelbanan, hon sitter och flyttar sina ben och lägger sedan upp de på Yogi.
Då säger jag: " Sara är så nervös så att hon inte vet vad hon ska göra av benen."
Sedan upprepar Sara det jag sagt i telefonen.


Alitzel till oss om sin mamma: "Hon säger att hon inte kan se mina sms för hon har inga glasögon på sig, så därför ringer hon."


Vi snackar om sjuka grejer vi är rädda för att vi ska råka säga till de i våra nya klasser, då säger jag vad Sara kan göra: "Komma till skolan med badanka och bada i toan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0