fett jävla nervös så det inte går att beskriva

Tja bloggen! Bloggar inteså mycket nu är för nervös hahahaha! Shit kan inte skriva xD Sitter hör och försöker få i mig lite yoghurt, och försöker att tänka på att andas xD Faan jag dör jag måste hålla ångesten borta XD Snart gymnasiet, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhH ! Shitt! Undrar om de andra i min klass (nya) också sitter hemma nu och kanske bloggar haha eller inte, och är nervösa! Uuuuh måste     få    uit     lite    känslooorr... :S
HAhahahaha jag kan tyvär inte vara seriös just nu har för ont i magen :SSSSS Men jag bloggaar när jag kommer hem igen och då är jag förhopnningsvis GLAD!! :D Byee!

Nervös Julia haha


Kommentarer
Postat av: Amanda<3

Det kmr gå super bra! ;) <3

2011-08-15 @ 12:06:34
URL: http://amandamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan jag blir så nervös så jag mår illa av att läsa det här :((

2011-08-15 @ 12:19:38
Postat av: Anonym

Fan jag blir så nervös så jag mår illa av att läsa det här :((

2011-08-15 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0