fml, jag saknar dig

Min hjärna vaknade lite så kom på lite vad jag har gjort haha! Vi hade idrott igåår, klockan 8.00!!! :O Men nu har vi flyttat lektionen till måndagar klockan 8.00.. inte för att det är bättre, för då får vi skitkort rast efter istället för 55 minuter som vi fick på fredagar.. aja vi får iaf en skitlång sovmorgon på fredagar ^^ Iaf, lektionen var skiitjobbig!! Jag var helt jävla slut efter bara uppvärmningen! Asså man var helt slut under hela lektionen, men man kan ju inte lata sig, nej man måste fortsätta springa ändå, även fast man är skitsvettig :S Alla tyckte typ att det var jobbigt. Och sen så ska vi ju alltid avsluta med situps och armhävningar -.- och nu var vi tvugna att jogga emellan, och göra såna där grodhopp... Faan, jag har galnaste träningsverken nu! I ryggen, armarna, låren, magen, men framför allt i rumpan! Det gör så jävla ont när jag ska röra på mig, eller sätta mig ner, hahaha! XD Faan så synd om mig nu hahaha! Men hellre träna och svettas än att behöva tänka och ha lektioner..

Igår var jag i stan med Sara en stund, men sen åkte vi hem till mig och käkade mackor med skagenröra <3 älskar det! Så jävla gott! Hehe, sen så gick jag och min mamma på bio, vi såg Jag saknar dig!. Den var så jävla bra!!! Ni måste se den! Fast den var så jävla sorglig, grät fan under typ hela filmen! Råkade snyfta en gång haha, men annars var jag tyst :P Fan så sorglig men såå bra! Kolla på den nuuu!

Jag ska skriva lite om grillfesten hos Carro men gör det senare, haha orkar inte nu :) Hörs!

Ett citat från filmen som var så jävla fint: "Även den djupaste smärta har en mening."
Och Yogi, ja snubben var snygg men du kommer säkert garva ihälv dig åt honom i några scener i filmen xD




Kommentarer
Postat av: Amanda<3

Taack! :D<3

2011-08-27 @ 21:57:51
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0