förlåt!

Heej kära läsare! Förlåt för att jag inte har bloggat något alls idag. Men jag har bara inte mått så bra, men det är mycket bättre nu. (tack vare en viss person som ska ha all credit för att ja är glad just nu) Jag har btw vekligen börjat gilla Kapten Röd helt plösligt, haha. Han har så sköna låtar! xD Imorn ska jag, Sara, Yogi, Carro, Alitzel och Jenny träffas och äta middag i stan. Ska bli väldigt kul! Måste bara hitta något att ha på mig xD Ska nog ha klackskor i alla fall. Då behöver jag nog inte ha jättefina kläder, för då väger ju skorna upp det lite ;)

Min dator är typ lite seg så vissa bokstäver kommer inte med när jag skriver, asså jag måste skriva om dem, trycka hårdare haha xD Det är väl för att den har stått på hela dagen, antar jag.. :P Så om tangenterna inte hade hackat så hade jag skrivit mer, men du lackar jag snart så hehe, jag slutar skriva, för detta tillfället.
Vi hörs senare eller imorn :) Ciao!

BLÖÖ, jag tänkt ladda upp en bild men nu funkar det inte >:( baajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0