Godkväll/natt :)

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Är väldigt trött. Haha kan ju bero på att klockan är ganska mycket? :P Fan vad det har regnat idag :( inte kul! Hoppas att det blir finare väder imorn. Idag var jag i alla fall med Sara. Vi gick runt i centrum, kollade runt lite, provade kläder. Jag köpte en tröja från Monki. Den är långärmad, sitter löst, och har små prickar som är typ ljusbruna/rosa. Kan lägga in en bild imorn för nu kommer man inte se något, haha det är för mörkt. Sen var vi i alla fall på Max och käkade :)

Nu på kvällen hade jag först väldigt tråkigt! Så jag hängde tvätten och vek lite tvätt/ hängde upp på galgar (?). Det är fan det enda jag gör nuförtiden. Städar och sånt. Men det är ganska kul ska jag erkänna. Gick faktiskt och tittade runt på inredningsgrejer i centrum! Haha trodde aldrig jag skulle bli sån men haha det verkar som det :P
Kollade på Varg Veum - din till döden. Den var ganska bra, den förra var definitivt bättre! Men detta dög för en söndagskväll.

Haha och sen gjorde jag en cool sak: JAG SKYPADE MED WILMA SOM ÄR PÅ ANDRA SIDAN JORDEN! :D Haha så jävla coolt! Det var liksom ljust där och här helt mörkt x) De skulle ut sen och då är det sovdags här egentligen (för mig alltså haha xD). Vi ska skypa imorn igen, trevligt trevligt! Och snart kommer hon hem wihoo! :D
Hon ville få med mig på nån Popaganda i slutet på augusti, för hon ville se Lykke Li. Haha vi får se om jag kan hänga på. Det kostar ju typ 500 spänn för en dag.. :P och jag är ju fan pank! xD

Aja, vad ska jag göra nu? Öh, borde sova men jag orkar inte! Det är så tråkigt! Visst så går det fort. Vips så är det en ny dag. Men ändå, jag vill vara vaken, jag vill göra nåt kul :P men som vadå? Har ju städat och det så gått det går, och jag kan inte tvätta en ny maskin än för det andra har inte torkat och.... OWTCH (min egna stavning för mitt ljud haha)..... nu ska jag sluta snacka om städning och tvätt! Jag är ju för fan ingen hemmafru heller haha xD!!

Nej nu slutar jag skriva innan jag tråkar ut er mer med mitt städsnack hehe x) Men prova, det är faktiskt kul om ni inte har nåt annat o göra xD ..... okej jag ska sluta ^^

Kram <3

Bilden jag tänkte lägga upp förut då det inte fungerade :)



Filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0