Godmorgon världen!

Hej! Vaknade väl för typ en halvtimme sen. Nu sitter jag här och äter frukost. Två mackor med skinka, en banan och ett glas yoghurt :D Nice huh? Jag börjar gilla frukost mer nu, och det är bra inför gymnasiet så att jag äter det varje dag! Jag vet att jag gick upp sent idag men jag är så trött hela tiden. Även fast jag la mig vid tolv igår.. :S Och snart börjar skolan och jag förstår inte hur jag ska orka!! Sommaren har gått alldeles för fort!

Usch nej, nu vill jag inte skriva om skolan xD Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom att jag ska träffa min mamma i Solna vid halv fem, och så ska vi handla lite fina saker på Panduro och kolla runt lite i andra affärer. Vill ju fixa till mitt rum så fint som möjligt. Det har redan skett en förbättring :D Haha då kanske jag kommer våga ta hem mina framtida vänner i gymnasiet xD Men nej nu skrev jag om skolan igen -.- Typiskt... det går inet att undgå..

Nu ska jag äta vidare, lägger väl in bilder från mobilen snart också så att jag kan lägga upp här och berätta lite om både typ Göteborg och Gotland :)

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0