GÖTEBORG!

Nuuuu allesammans tänkte jag skriva lite om Göteborg, men skriver inte så långt för det hände inte så mkt ^^ Men kommer lägga in bilder i alla fall :) Jag vet att det är lite sent som jag skriver om detta men jag har bara varit så utmattad den senaste tiden. Men bättre sent än aldrig eller hur? ;)

Sammanfattar resan lite kort:
Vi hade kul i Göteborg, vi var på Liseberg i två dagar. Vi bodde på Göteborgs vandrarhem. Vi åkte den nya frittfallen Atmos Fear. Jag grät som fan innan vi ens hade åkt upp över "kanten" och man kunde se utsikten. Jag trodde jag skulle dö men jag klarade mig. Vi åt kinabuffé. VI var i en cool affär med coola t-shirtar. Köpte en Bob Marley kofta och en Håkan Hellström tröja :) Jag shoppade på Cubus. Tågresorna var roliga. :) Orkar inte skriva så mycket, allt var så längesen xD men vi hade väldigt kul i alla fall. Speciellt i Kålårado (stavning), när vi blev genomblöta!


Jag och min porrtidning! HAHA skojja, det är en tatueringstidning.
Och nu råkar det vara en halvnaken tjej som pryder omslaget ^^ inget jag kan rå för (aa)



En bit av rummet vi bodde i.



Jag och Yogi med våra söta, rosa Lisebergs-kaninöron :)



Hihi jag när jag ska sova ^^



Några som dansade i stan x)



Allt vårt "skräp" på tåget hem xD som konduktören var tvungen att kommentera ;) dock snällt.




Moi ;D



I väntan på spårvagnen :)



I väntan på tåget :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0