Här kommer en lista :)

Någon som:
Någon som förstår dig: mina vänner antar jag :)
Någon som du saknar: <3
Något du längtar efter: <3
Någon du hatar: kossan!


Vem:
Vem kramade du senast: Alitzel
Vem pussade du senast: Kommer inte ihåg :P
Vem ringde dej senast: Mamma
Vem ringde du senast: Nathalie
Vem var hemma hos dej senast: Mamma, Alitzel
Vem var du hemma hos senast: Öh, kommer inte ihåg haha


Har du:
Har du några kärleksproblem: jaa
Har du ätit något idag: ja
Har du pratat med någon idag: ja :)
Har du gråtit idag: nja
Har du skrattat idag: ja ;D


Jag:
är singel: yes
Är rädd för att bli övergiven: mhm
Svär ofta: haha ja
Sjunger i duschen: nepp
Är en morgon person: definitivt inte
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: haha om det inte såg ut som en pyjamas, så ja xD
Är kär i kärleken: kanske det, fast vill inte vara det
Skrattar åt mina egna skämt: alltid!
Vill ha barn: ja
Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: kanske.. antagligen


Har du:
glasögon/linser: Nepp
Piercingar: Inga.. ÄN!! :D
Syskon: nej
Rymt hemifrån: vet inte
Färgat håret: ja många gånger haha
Bra självförtroende: ibland
Sagt att du älskar någon: ja..
Varit kär: jaa
Dumpat någon: jepp
Gjort något olagligt: nje
Somnat i skolan: nä
Brutit ett ben: nej tack o lov inte
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att aldrig göra: säkert
Smugit ut utan lov: vet inte
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: aa tror det
En hemlighet som många inte vet: ja flera
Sovit en hel dag: ja :P



Brukar du:
Titta dej själv i spegeln: yes varje dag ;)
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: inte så jätteofta men ibland
Klä dig svart: några enstaka plagg bara :)
Hata folk: nä
Lita på folk: vissa ja


Sista personen som:
sov i din säng: kommer inte ihåg
Som fick dej att gråta: vet inte
Du delade en dricka med: vet ej :P
Skrek på dig: don't know
Du fick sms utav: Yogi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0