i just love it!

Heej! Är inte trött än haha! Jag borde inte sovit hela dagen xD Sittler fortfarande och kollar på the L-word och jag bara älskar den! Shit jag måste köpa alla säsongerna när denna är slut! <3 Jag dör så bra den är! Haha, säkert bara jag som tycker det, har aldrig hört någon snacka om den förut :P Jag vet inte hur länge jag sitter uppe, vill kolla på alla avsnitt men så kommer jag nog få gå och lägga mig i gryningen haha! Men ska se lite till i alla fall, måste upp lite tidigare imorn.. hehe :) aja nu ska jag dregla vidare i serien (xD wtf?), seeya <3

Sitter btw och äter en skinkmacka, och skinkan är från en konservburk så den är i bitar haha, skitskumt xD

Skulle ni våga vara nakna i en film/serie? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0