i love me, myself, and i <3

Anledningen till att jag inte sover just nu, vilket jag borde, är för att jag inte vill haha! Nä men har suttit ett tag nu och kollat igenom gamla bilder och videor från när jag var yngre. Fan va rolig/barnslig jag var då! Borde faktiskt släppa lös lite ibland nu också. När jag ser allt det där gamla får det mig att känna att allt går bara man vill! För så trodde jag alltid när jag var yngre. Jag gjorde precis som jag ville och brydde mig inte ett dugg om vad andra tyckte. Jag drömde mina drömmar och längtade efter dem. Varför sluta nu? Bara för att jag inser nu att människor vill försöra för en? Det fanns säkert många som ville det då, men inte brydde jag mig? Inte la jag märke till de idioterna. Så varför gör jag det nu? Jag ska nog inspireras av mig själv som yngre och från och med nu försöka tänka som jag gjorde då. Ha mig själv som förebild helt enkelt! :)

Skypade även med Wilma och Alitzel idag, det var kul! Och nu har jag fått se mina converse skor som Wilma köpte till mig i USA :D De är fina! Får dem på lördag, kan lägga in bild då. Jag borde sova hehe för jag har ju sagt till mig själv att gå upp tidigt från och med nu, så att jag inte försover mig första dagen i skolan.
Men jag vill inte sova! Haha xD Men jag kan tänka så här: om jag sover blir det en ny dag. Och dagarna går fort så snart har de redan gått förbi :) Haha och så kommer den dagen som jag längtar efter just då väldigt snabbt, ja om jag sover så att säga :P

Haha nu ska jag sluta skriva och kanske försöka sova snart :) Vi ses! Puss!



if i were someone else i would hit on myself hahaha! egowarning x10000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0