Kvist, franska och en bild.

Åååååh jag hatar att gå upp på morgonen :((((((( Usch, fy och blä! Nej tack, sova länge är mer min grej, liksom typ alla andras också för den delan x) Har tandläkartid om 45 min så snart ska jag bege mig ut. Kanske somnar i stolen haha, nä skoja bara ^^ Sen måste jag snabbt hem och äta lunch för jag kommer nog bli hungrig ganska snabbt :P Okej, tråkigt inlägg men tänkte bara säga hej nu på den tidiga morgonkvisten HAHA. Fan vad tråkigt jag är, men tur att någon (det vill säga jag) har kul i alla fall ;)

Moi just nu :) Juste, kom på att jag drömde en mardröm :S skulle läsa på franska i skolan i drömmen och det gick bajsdåligt! Det är fan det jag är rädd för inför gymnasiet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0