Liten snabbis om gårdagen etc.

Hej! Jag vet att jag inte bloggade något igår men var så trött efter första dagen på gymnasiet. Det var ju mycket som hände och mycket att tänka på. Men det gick ändå ganska bra, lite spänt (?) var det ju och alla var lite nervösa, men det gick okej. Idag var det mycket bättre, mer avslappnat liksom. Vi hade svenskadiagnos idag för de skulle testa hur mycket vi kunde. Imorn börjar jag efter schemat -.- Haha, men vad gjorde vi igår? Asså vi hade mest lära känna varande övningar, orkar inte skriva så mycket, är trött nu, men ville bara säga att det gick bra haha.

Idag var jag hos Yogi efter skolan. Carro och Sara var också där. Hehe de var lite nervösa inför gymnasiet men det kommer gå bra! Första dagen är inte perfekt men det kommer. Man måste bara ha tålamod :)
Haha btw igår så målade jag en tavla xD Med fingrarna hahahaha! Den blev fin :D
Nu orkar jag inte skriva mer ska upp tidigt imorn, bye <3

No picture, sorry guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0