Morgonbloggis xD

Godmorgon alla morgonpigga! (wtf liksom xD) Haha nä, men jag vaknade vid halv nio, min kära katt jamade som en galning så jag vaknade. Hon löper typ så då blir hon vääldigt sällskapssjuk och låter nästan hela tiden. Min lilla söta katt <3 Är lika kvävande som en jävla bebis xD Haha! Snart (typ) kommer Wilma hit så kommer vara med henne ett tag. Sedan bär det av att träffa de andra och dra till the voice. Har inte varit på konserten sen sexan, så det var ett bra tag sen kan man säga :P Haha förresten, glömde skriva en sak igår, på idrotten precis när vi skulle avsluta säger läraren: 25 sit ups och 10 push ups! Haha det var en chock. xD Jag var fan klar sist, det var pinsamt :P Haha nä men nu ska jag fixa mig, ses! :)



Puss på dig Saga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0