nu är jag lite förvirrad

Ööh jag skrev faktiskt ett väldigt kort inlägg igår... men den verkar inte ha dykt upp -.- typiskt! Skrev iaf att jag inte skulle kunna blogga förrens senare idag. Vet att jag la upp en bild oxåå.. aja skit i det nu! Tänkte skriva ett inkägg nu i alla fall innan jag drar ut igen. Skulle egentligen träffas Nathalie nu men hon är sjuk så det blev inget. Så då passar jag på att skriva lite i stället :) Tänkte skriva om the voice och grillmiddan i ett separat inlägg, men skriver först om min dag :)

Min dag började med att jag försov mig. Jag hade råkat ställa klockan på kvart i åtta i stället för sju. Men som tur var hann jag till tunnelbanan som gick kvart över. (Gick upp åtta och sprang runt i huset!). Så jag kom inte försent. Haha jag hann t.o.m. äta frukost i skolan. De har frukostbuffé för 5 kr. Skitbilligt och man får äta hur mycket man vill :D Jättegott oxå! Det gillar vi :)

Vi hade iaf historia som första lektion. Där fick vi titta på någon kort film/dokumentär från svt (Världens konflikter), om Somalia. Det var intressant :P Hade sedan lunch, det var supergott som vanligt. Sen så hade vi naturkunskap, haha läraren hade en slags kanna, och när hon hällde vatten i den kunde hon vända på den utan att vattnet rann ut xD Det var liksom hål i toppen, botten och så fanns det en pip där vattnet kunde rinna ut :P Ni vet typ hur en tekanna ser ut. Ungefär något liknande... Haha så fick skriva/rita en hypotes hur vi trodde den såg ut inuti. Haha och inte ens läraren visste hur det såg ut där inne, eller hur den fungerade. Det står inte ens om det på internet xD Skumt...

Hade sedan svenska, och hon snackade lite om kursplanen. Baaajs vi kommer ha mycket muntligt i ettan! Mer än vad de gamla ettorna hade :( Jävla nya gymnasiereformen -.- Iaf, sen så fick vi börja på en skrivuppgift. Man skulle utifrån fem saker som man har eller skulle kunna ha i sin väska skriva om sig själv med hjälp av de sakerna. Alltså de ska spegla din personlighet. Det skulle bli liksom som en berättelse. Det var kul. Men jag är långt ifrån klar :P

Sen hade jag inte fler lektioner haha. Och nu sitter jag här. Gick till banken för jag skulle egentligen sätta in pengar, men det var för mycket folk så jag sket it haha xD Aja, det var vad jag hade att säga. Ska skriva ihop ett inlägg om the voice strax (om jag hinner). Annars får ni det senare i kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0