pain pain and pain

Hej allesammans! Sorry för att jag inte har bloggat så mycket, men det var lite strul med blogg.se förut och jag orkade inte kolla om det hade blivit bättre. Sen har jag haft extremt ont i magen av någon anledning så då har jag såklart inte velat blogga. Förhopnningsvis får jag inte ont igen för jag står inte ut med med smärta!
Var i alla fall med Alitzel igår, vi gick runt lite i centrum och sen var hon hos mig :)

Idag ska jag bara vila, måste må bättre snart för skolan börjar på måndag och jag måste vara taggad så att alla inte tror jag är den tråkiga tjejen.. Imorn ska jag förhoppningsvis (om jag inte får mer magsmärtor :S) vara med Sara! :) Sen på fredag har jag tandläkartid och så ska jag antagligen följa med Nathalie och kika in på kfums kulturdagläger, se vad de har för sig där :) På lördag har vi family reunion och då ska jag träffa Wilma :D Yeey!
Söndag vet jag inte vad jag ska göra, förbereda mig inför skolan antar jag :S

Och vilket dåligt väder det är. Det bara åskar och blixtrar och regnar :( Hoppas det blir bättre väder snart!
Nu ska jag vila ett tag till, försöka äta något -.- vill inte!! Vi hörs!

Trötta jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0