Powerwalk avec ma copine Sara, et la journée (hoppas min franska inte är fail).

Är nu hemma efter att ha powerwalkat med Sara i en och halv timme! Även fast man kanske inte tror det så blir man trött av att gå. I alla fall jag. Har försökt stretcha lite så förhoppningsvis har jag inte träningsverk imorn, första dagen på gymnasiet haha! Det skulle vara kul det x)

Idag var jag som sagt med Sara och Yogi. Vi gick runt lite i centrum, sen så åt vi på Max som vanligt haha! Jag köpte mina träningsbyxor, endast 249kr på Stadium. De var väldigt sköna att träna i! Så ett bra köp där. Annars hände inte så mycket speciellt. Vi tog lite roliga bilder som jag ska lägga upp nu.

Förresten, så har jag några citat från gårdagen som jag tänkte lägga upp senare. Skriver det nu och påminner mig själv haha, så att jag inte glömmer det! Ska snart sova, måste ju upp tidigt imorn. Gaah jag har nog inte fattat än att jag börjar gymnasiet imorgon!! Faan vad jag kommer bli nervös. Men jag får väl tänka att alla också är nervösa och sen typ försöka glömma bort min nervositet och verka avslappnad, så kanske jag gör de andra mindre nervösa haha, vem vet? ;) Får inte glömma att lägga ner ett lås i väskan också, man skulle ju ta med det skrev de.

Nu kommer jag inte på så mycket mer intressant att skriva så jag avslutar nog här och lägger in bilder :) Vi hörs väl antagligen inte på morgonen, det beror helt på om jag råkar gå upp extra tidigt och har tid över. Tunnelbanan jag ska ta går 07:58 så vi får se när jag går upp, ska duscha också! Man måste ju vara lite fräsch första dagen i gymnasiet!!!! :S Aja nu slutar jag skriva, hejdå! Wish me luck guys! <3


Min frukost: Knäckebröd med smör och makrill och ett glas saft, HAHA! jävligt intressant...



 Vad jag åt på Max xD Orginalmål haha. Jag var fan mätt i flera timmar efter det!



Jag på Max! Haha senaste gången typ då jag hade den där tröjan hade jag flätor xD
Jag är alltid så där, jag har en viss frisyr till vissa kläder, eller vissa byxor till en viss tröja xD



Jag och min outfit idag xD Och där ser ni mina nya converse ^^




Höhöh en liten grimars typp ;D



Haha jag, som ser lite söt ut xD



Jag igen, haha men det är mest bilder på mig, och så Sara,
men hon vill nog inte vara med på bloggen med de bilderna xD



Sista bilden haha ;D Träningsbild kommer imorn typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0