Short information etcetera.. O.o

Hej alla läsare! (Om jag nu har några kvar..) Jag har varit väldigt dålig med uppdateringen jag vet! Men ni förstår inte hur trött jag är när jag kommer efter efter skolan! Orkar knappt göra någonting. Men ska försöka! Det har nog inte hänt så mycket de senaste dagarna, jag har varit i skolan. Varit med Sara och repat. Jag har säkert glömt något men jag kommer inte på mer saker nu :P På måndag ska vi till Skansen med klassen, haha vi får se hur det blir. Btw, på onsdagsrasten i onsdags (ofc), så hade de norsk fylla för alla ettor! Haha hela skolan kollade på, det var kul. Men jag var inte med och tävlade haha! Här är videon (ja den ligger på youtube haha) som någon har lagt upp xD! Enjoy!



Haha, ja vår skola är fan bäst! Men jag blir såå trött, det är mycket ändå. Man kan inte precis slappa om man vill få bra betyg.. Aja, nu ska jag fortsätta slappa som jag har gjort hela dagen. Orkar seriöst inte göra någonting! Haha det enda jag har gjort var att rensa alla mina facebookgrupper xD Så jag har typ bara runt 50 st nu istället för ca 350! XD Jag är fan störd.. haha nä skojja ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0