Some randomness and a hollywood star.

Började kolla på The Killing men jag fattade ingenting så det var tråkigt. Så nu sitter jag här igen i stället och suger på en godis, haha! .... Ooops, kom just på att jag sa till mig själv att jag skulle ligga i sängen klockan elva.. men jag skulle ju se programmet, och det slutar halv tolv så egentligen ska jag inte lägga mig förrens då ^^
Måste förresten upp ännu tidigare än tio imorn, har ju tandläkartid halv elva. Får väl gå upp vid nio eller nåt.. Uuh jag orkar inte gå upp tidigt :S Men dagen blir väl rolig (förhoppningsvis). Sen på lördag ska det typ bli fint väder och det är bra inför picknicken :D

Vad ska jag göra nu då? Hmm... jag orkar nog inte kolla på någon film eller nåt sånt, för då kommer klockan bli för mycket.. och sitta här vid datorn är ganska tråkigt eftersom jag gör samma saker hela tiden: kollar facebook, läser bloggar, kollar på bilder på dayviews, osv.

Jag har kommit på att jag har svårt att bara ta en dag i taget. Jag ska alltid tänka framåt för tidigt, alltså tänka på dagar i förväg innan de inträffar. Sjukt jobbigt ibland om man typ får ångest över något som ligger längre fram i tiden. Det är just typiskt mig att oroa mig för saker som inte har hänt än. Måste verkligen bli bättre på att leva i nuet och inte oroa mig för saker, och tänka att det blir bra!

Nu ska jag hitta på något vettigt, kanske läsa? Ses alla läsare! <3

Lägger upp en liten bild från balen :) Den enda bilden då man ser min rygg hihi!
Visst var mitt hår sjukt fint gjort? (Bilden är lite oskarp men den är tagen från långt håll,
alltså jag var i bakgrunden på bilden hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0