Sommarlista 2011

Här är sommarlovet 2011 lista som ALLA måste svara på!

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? : Ja det gjorde jag säkert
2. Ångrar du det? : Nä inte vad jag vet xD
3. Har du varit full i sommar? : nje inte riktigt
4. Har du pussat någon i sommar?: definera pussa
5. Isåfall vem? : -
6. Badade du mycket? : nja sådär
7. Rökte du? : hehe jepp
8. Snusade du? : nejj
9. Förlorade du någon vän? : Nej hoppas inte det
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? : Man Down - Rihanna <3
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: Detta sommarlov gick fortare
12. Grillade du mycket i sommar? : Haha nja :P Det var inte jag som stod bakom grillen ^^
13. Åkte du vattenskidor? : Haha nejj
14. Blev du tillsammans med någon? : Nepp
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : Öh,, vet inte xD
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? : Vet inte, hoppas väl på att det blir roligt :)
17. Har du druckit tills du spytt? - Haha nästan xD (skäms)
18. Sårat någon? - Förhoppnigsvis inte..
19. Förlorat en vän? - Har inte den här frågan redan varit.. -.-
20.Träffat nya människor? - Ja tror det
21. Kysst en främling? - Nöö
22. Tagit droger? Nepp
23. Haft en sommarflört? - Nej tror inte det, haha har glömt hela lovet xD
24. Gråtit? - Ja många gånger
25. Skrattat tills du kissat på dig? - Hahahaha neej
26. Tältat? - Ja.... -.-
27. Varit vaken en hel natt? - Yes
28. Solat? - Ja
29. Badat? - Jepp
30. Haft ett förhållande? - Nej
31. Gjort dig riktigt illa? - Nej
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar? - Nepp inte än :)
33. Läst en bok? - Ja
34. Skickat fel sms med flit? - Nej
35. Suttit vid datan en hel natt? - Säkert
36. Näckat? - Nee
37. Solat naken? - Nepp
38. Fått utegångsförbud? - Nej
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det? - Yes tror det
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? - Öh nej
42. Pussat någon utav samma kön? - definera pussa igen xD
43. Sjungit högt på ett berg? - Nej har inte varit på ett berg xD
44. Kysst någon i regnet? - Nä
45. Kysst någon i skogen ? - Nope
46. Kysst någon du inte borde? - Haha nej, men jag önskar att jag hade gjort det..
47. Tappat rösten? - Ne
48. varit på festival? - Ja typ
49. Gått upp i vikt? - Vet inte, tror det
50. Gått ner i vikt? - Don't know
51. Brännt dig? - Ja lite ^^
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? - Njee
53. Varit utomlands? - Nepp
54. Gjort ett bra köp? - Ja
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Typ :P
56. haft skadeglädje? - Säkert :P
57. Sovit under bar himmel? - Nepp
58. Vad kommer du sakna mest? - slutet på juni, de underbara dagarna med dig <3
59. Har du sommarjobbat? - Ja haha
60. Har du svart ärligt på alla frågor? - Ja det tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0