sorrriii

Hej! Sry för att jag inte har bloggat på hela dagen man har varit sååå trött. Har typ bara legat i sängen o vilat nästan hela dagen. Det behövdes verkligen. Orkar inte skriva så mycket nu, är fortfarande trött. Men jag kan skriva det jag skulle skriva idag. En rolig grej som hände. Vi var på plattan och så var det några afrikaner som spelade trummor, och det var en stor ring runt omkring dem. Då var det en tant som dansade skitkonstigt. Hon drog upp kjolen (fan stavning? :S) och västen och klappade sig på magen och annat skumt.. O.o
Var det jag skulle säga, haha det var roligare igår än vad det kanske låter när jag skriver.
Bloggar imorn men inte så tidigt för jag vill sova!! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0