sorry för dålig uppdatering..

Hej alla! Jag vet att jag inte har bloggat så mycket, men jag är helt slut efter att jag har kommit hem från skolan. Vi har ju börjat med lektioner och det kräver mycket av min koncentration. Men gårdagen var i alla fall rolig! :) Hade historia som första lektion, sen hade vi matte och engelska. Engelskan var väligt rolig!

Efter skolan så gick jag av där Yogi ska börja (eller har börjat nu). Väntade där på Yogi, Sara och Carro. Hade sällskap iaf ;) Sen så gick vi så kollade vi på hennes skola typ xD Haha jag hade inte sett den förut. Vi åkte även in till kungsan och kolla runt lite på ung 08. Sen när vi var på väg tillbaka var den några rosa typer, haha faktiskt! De var skitskumma, en var så jävla läskig! Den gick på styltor och det var seriöst som i såna där filmer när monster från någon annan planet jagar en. Jag var så rädd hahaha!

Denna dag var också bra. Vi hade matte som första lektion, haha och jag råkade komma fööör tidigt, men som tur var hade jag sällskap. Det gick bättre på matten idag, :D Hade också franska, och nu har vi fått en liten läxa... suck -.- men det var skitlätt, man skulle bara göra en tankekarta med 6 punkter om dig själv typ. Så ska de andra i klassen gissa lite typ.. Vi har btw franska med E1b, så det är kul :) Sen så hade vi samhällskunskap, och slutligen idrott. Fast vi fick bara information, men imorn så har jag idrott 8.00!!! Så då ska vi vara ombytta och köra massa lekar och typ samarbetsövningar x) Haha vi får se hur det går..

Var som sagt väldigt trött igår. Somnade vid tio, som nio timmar men var ändå skiittrött när jag skulle upp idag :(
Buhu jag hoppas att jag blir pigg snart. För än är inte skolan tråkig, det är faktiskt ganska kul :)
Imorn måste jag upp väääldigt tidigt, måste åka hemifrån runt sju... -.- Ska duscha också men jag orkar antagligen inte göra det imorn så ska göra det strax. Tänkte bara blogga först.

Juste! Var i centrum nyss och köpte lite fler anteckningsböcker haha! Och så köpte jag en ny tröja, men fjädrar på :) Hahah alltså bild på fjädrar!! xD Inte riktiga :P Kan lägga upp en bild imorn :) Nä nu ska jag duscha innan jag somnar. Ha det bra, bloggar imorn på kvällen. Ska till ung 08 igen med Sara efter skolan så hinner nog inte blogga emellan. Kraam!



(haha ska börja skriva bildtext undeer bilderna nu som alla andra gör typ haha)
Här är iaf de skumma rosa typerna O.o De kom körandes i sin lilla bil och tutade.
Och så gick de typ runt och retades med folk.



Jäveln på styltor... jag var så rädd!! Haha han gick runt och gjorde skitläskiga ljud.
Och så ställde han sig med "frambenen" mot bussrutan och försökte skrämma föraren :S



Jävla stort ass hade han också haha! Måste vara svårt att gå på såna dära styltor xD
Men fan va kul det skulle vara o prova.



We now officially have monsters in Stockholm xD



Och nu till något mindre läskigt (hoppas jag hahahahaha).... Så här såg jag ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0