The voice konserten

Mötte Yogi och Sara på torget och så åkte vi in till stan där vi träffade Carro. Det första vi gjorde var att äta middag (lite tidig). Vi gick till Taco Bar. Haha jag och Yogi (och sen Carro) delade på två stycken nachos grejer. Skitgott var det i alla fall! :D Efter att vi hade ätit klart gick vi till kungsan och ställde oss för att få bra platser inför konserten. Haha vi stod nästan längst fram. Vi var två timmar för tidiga så vi stod där ett tag och körde lite bokstavslekar. Sara passade då på att gå hem och byta om eftersom hon frös. 

När konserten nästan skulle börja var det mycket folk och det blev väldigt trångt. Det var fan skitläskigt :S Iaf så lyckades Sara hitta oss bland allt folk. Eric Amarillo spelade först så han såg vi väldigt bra. Men under kvällens gång så åkte vi längre och längre bak i publiken. Vilket kanske avr bra, annars hade vi väl säkert dött typ. Alla puttades så jävla mycket, och en gång tryckte de så hårt att jag trodde jag skulle dö! Seriöst, jag skrek mitt värsta skrik någonsin. Det var så jävla äckligt. Man fick fan ingen luft. 

Fan vad mycket idioter det finns. Ville fan slå ihjäl typ alla där! Fuck them säger jag bara! Men tack och lov var alla liiite lugna iaf när Chris Medina sjöng. Och lite kul hade jag när Sean Banan uppträdde haha! Men annars var det mesta skitjobbigt! 

Sen när konserten nästan var slut stod vi längst "bak", alltså bak på den första "delen" av där man kunde stå. Alltså det fanns ju typ trappor bakom oss och en gång typ och sen staket till nästa "avdelning". Haha aja det är lite svårt att förklara. Där stod det iaf poliser så haha sör var man säker. Sen delade alla securitas ut vatten, tur det annars hade vi väl dött då också :P Men lite äckligt eftersom alla delade plastmuggar :S Fett skarrigt!

Sen när vi är på väg och ska gå så upptäcker jag att jag inte har några nycklar -.-
Och ingen är hemma. Men som tur är kunde jag sova hos Carro <3

Det var väl viktigaste som hände :P Lägger in lite citat senare när jag har skrivit om grillmiddan ;)



Vår mat mat haha ;D



Upptäten xD (tråkig ja e)



Jag :)



Jag och Yogi <3



Jag i regnet ;)



Chris Medina :D



Såå bra!



Den andra "avdelningen" (xD) som jag snackade om :P



Stan.



Monsterblick haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0