Picknick och Midnattslopp.

Sorry för att jag inte bloggade något mer igår men jag kom hem vid halv ett och mamma skulle använda datorn så jag kunde inte blogga. Men nu ska jag skriva om min gårdag :) Wilma kom hit lite efter ett, det var kul att se henne igen! Hade saknat henne <3 Fick mina converseskor, yeey :D (glömde ta bild med gör det senare) Vi snackade i alla fall lite och sen så åkte vi in till Östermalmstorg och träffade alla som skulle vara med på picknicken. Eller... vissa kom senare men haha. Vi hade i alla fall picknick i Humlan, det var mysigt. Vi åt hemmagjord paj och snackade, och lyssnade på de andras flummiga prat x) Haha och Kakan hade bildat en armé xD Lärde i alla fall känna några nya ansikten lite :)

Efter ett tag så skulle vi gå, så vi åkte hem till Wilma och åt kinesiska dumplings. Väldigt gott! Det är typ deg (fast gott) med fyllning i, som man antingen steker eller kokar (vi kokade). När vi hade ätit klart kollade vi en stund på Kill Bill, men vi hann tyvärr inte se klart den, så Wilma ska skicka den till mig senare så jag kan se den :)

Sen vid ca halv elva tror jag, gick vi ut igen, vi skulle åka till Zinkensdamm och se när Wilmas mamma skulle springa Midnattsloppet. Det var väldigt mycket folk där, och många med oranga tröjor haha (de som sprang). Tillslut hittade vi henne efter att hon hade gått i mål. Nöjd var hon med sin tid i alla fall, och knappt trött.
Haha det var så kul, för de hade långa bord, de fyllde på vatten i muggar xD De doppade muggen direkt i en stor tunna med vatten! Sen hade de massor av bananer xD Och alla papperskorgarna var överfulla med bananskal xD Det låg t.o.m. bananskal på papperskorgarna och runtom xD Stackars de som måste städa allt det där sen!

Fick sedan skjuts hem och jag gick och la mig ganska direkt. Skulle gått upp vid halv nio idag men nej.... jag lyckades inte. Gick upp ca runt halv elva... :( Fuck jag måste upp imorn för då börjar skolan! AAAH jag vill inte :S
Men okej, det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra!

Nu idag ska jag träffa Sar och Yogi (ev. Carro?). Vi ska typ snacka om gymnasiet haha! Göra mig ännu räddare :S UUhh, men jaja det går bra, det går bra, det går bra! Haha jag måste upprepa det för mig själv några gånger som ni kanske märker x) Aja, jag bloggar senare, tills dess får ni ha en bra dag! Och för er, som jag, har otur och börjar imorn: Lycka till säger jag bara! ;D Puss!


Min matsäck som jag tog med mig till picknicken: Kyckling, köttbullar och tomater xD



Min outfit för dagen xD + jeansjacka och väska.



At the picknick ^^ Uppätna pajbitar haha!



Jag och Wilma <3



Kill Bill på skärmen ^^ Och Wilmas nya MacBook Pro (Y)




Människor som har sprungit klart Midnattsloppet!



Trötta människor på Hornsgatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0