Ung 08

Är nu hemma efter en lååång dag! Gick upp vid sex, och åkte till skolan. Första lektion var idrott, klockan 8.00! Fy fan... men det var ändå ganska okej, vi körde samarbetsövningar och en bollek. Man skulle springa utan att bli träffad. Haha jag klarade mig. Fast när jag var i utelaget som skulle bränna den som sprang råkade jag faila haha! Var fett pinsamt. Jag trodde man skulle kulla personen -.- Faaan jag skäms fortfarande, hoppas  att alla har glömt det nu xD

På samhällskunskapen fick vi kolla på en dokumentär om tragedin i Norge. Det var väldigt intressant men också sorgligt. Men vi slapp jobba i alla fall haha! På franskan satt vi i våra grupper om fyra och skulle redovisa vår läxa, haha tur att vi slapp redovisa inför hela klassen! xD Sen skulle vi göra en annan uppgift, då fick man gå runt och ställa frågor till alla xD Lite pinsamt hehe... nä då ;) Sist hade vi mattediagnos... uuuh bajs jag gillar inte matte. Det gick sådär.. Men asså jag kommer ju inte ihåg hur man gör, jag vet att jag har lärt mig allt men jag kommer bara inte ihåg. Så de kan inte skylla på min gamla lärare som de skulle göra typ om man inte nådde målen :S

Sen efter skolan stack jag hem och lämnade min tunga väska och träffade Sara för att sticka till ung 08. Det regnade så det var väl ganska okej. Ung 08 är väl inte riktigt min typ av grej haha. Men det är väl kul att vara där lite iaf :) Haha och Rabih uppträdde :P Jag och Sara gick runt lite men mestadels så satt vi i Fälttältet och hängde. Haha vi ritade också teckningar för o få klubba x)

Efter ett tag drog vi hem och nu sitter jag här. Fick en liten chock pga en grej som jag inte kan skriva här på bloggen ännu, men nu är det okej efter att ha snackat i telefon en kort stund med Nathalie. Ni får antagligen veta mer om den grejen senare.. men inte nu.

Yes men nu ska jag skicka lite bilder från dagen till Sara, och hon kanske skickar några till mig vem vet?
Vi hörs imorn, kanske sover lite längre än idag haha (såklart), men ka försöka blogga. Wilma kommer hit ett tag innan jag ska på the voice. Vi hörs! <3



Jag på ung 08. Haha ser lite skum ut men de andra bilderna var värre xD
Där är min fjädertröja btw ^^



Jag och Sara på ung 08 :)



Random people och scenen at ung 08 :P



Min och Saras teckningar som vi gjorde i utbyte mot klubbor ^^



Häng i fälttältet ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0