vill pierca (stavning? xD) mig

Följde med Sara när hon tog hål i öronen. Nu är jag också sugen på att göra det. Hade ju hål när jag var liten med det blev infekterat etc så jag kunde inte ha kvar det. Men jag skötte väl inte det så bra haha, och så läker det bättre typ när man är äldre för då har man bättre immunförsvar. Så ska ta hål i höst när jag har skaffat mig lite pengar hehe.. :P ska gå till en piercare (stavning?), hittade ett bra ställe som ligger i stan. Längtar tills då haha xD
Iaf, sen så var vi i centrum och Sara köpte lite saker. Sen gick vi till mig och åt. Nu sitter jag här som vanligt och har inget att skriva för tillfället x) Det enda jag kan fortsätta säga är att jag börjar skolan på måndag! :S UUh fan hoppas inte studierna blir för svåra, amed massa muntlig skit och sånt :S uuuh vill inte!

Aja nu orkar jag inte skriva mer, har inget att skriva haha ;D Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0