a year is a year.

Godmorgon! Jo, seriöst jag har inte gått upp än xD Vet inte varför men jag kan sova hur länge som helst om jag inte stället klockan eller någon ringer mig. Fast idag är det väl bara bra för då orkar jag vara upp vid tolvslaget. Jag kan inte fatta att det är ett nytt år. Och ingen snö dessutom! :( Hur fan ska det gå när man ska skjuta rakteter? Vi brukar aldrig skjuta upp några, vi har väl gjort den en gång för längesen men det var ju inte precis så att det var jag som sköt upp dem xP Jag hade nog dött då haha...

Känner mig lite seg haha, men ska strax gå upp och duscha antar jag. Sen måste jag hitta något snyggt att ta på mig för det blir middag ute! Yes! Vad det blir än vet jag inte. Ska kolla vad som är öppet och sedan leta efter nåt bra och inte för dyrt :) Undrar om jag ska ha klackar? Det är ju för fan ändå nyårsafton ;)? Kanske... vi får se. Har inte så många klackar men ett par snygga skulle nog passa till en klänning som jag har :)

Funderade på om jag ska göra som Yogi (johannamj.blogg.se) och göra en sån där sammanfattning av året. Men det finns så mycket jag vill få med så vi får se hur lång den blir. Men om jag inte gör en sån idag (fast det borde jag) så blir det en sån imorn. Men det är ju roligare om man har en innan året är slut. Så får väl ta och göra en snart då ;) Bloggar mer senare. Ska försöka mobilblogga, för senast tror jag att det var från Yogis mobil... jag vet inte vad det är för fel på min... men jag försöker! Vill gärna blogga vid tolvslaget :)! Bye!



var är snön? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0