and i miss you so. once again baby.

Hej bloggen! Idag har jag bara slappat heeeela dagen! Har inte orkat göra något annat. Både igår och idag har jag knarkat andra säsongen av The L Word. Har nu sätt klart den säsongen :( men ska antagligen köpa tredje nästa vecka :) Vi har btw ääntligen fått en platt-tv i vardagsrumet xD En för tidig julklapp från min morfar :D! Tack! Så nu har jag tjockistvn i mitt rum, men har inga kanaler där än... men snart så :)

Ska nog lägga mig snart... iaf senast ett. Ska upp tidigare imorn och träffa Nina och Wilma vid halv ett så kan inte ligga och sova då. Måste duscha också + fixa mig. Har btw fått mina kläder som jag beställde. Jackan var jättefin och mysig, leggingsen oxå. Den gråa tröjan var mysig, men den röda tröjan var lite (mycket) av en besvikelse... man ser fan ut som en insekt med vingar :( den är typ "klockformad" som min mamma sa... får se hur jag gör... skickar nog inte tillbaka den för min mamma ville ha den, så det kanske hon får ifall jag inte lyckas fall in love with it :P haha vi får se hur det går....

Börjar få typ pms också så är mest arg hela tiden.... vaarfööör? Varför är man bara normal en vecka varje månad? För mig är det att jag är arg två veckor innan mensen, sen typ arg veckan innan, och sen typ sur när jag har mens. Veckan efter den så är det bra... i en vecka oftast!! En vecka!!! -.- fml och alla andra tjejers life :( stackars oss! men det bevisar bara att vi är starkare!

Nu ska jag sluta svamla om skit... orkar inte...... jag blir galen..... baajs! totally! no stop. no no no. hejdå!



varför kan inte mitt liv vara roligare? :(
vill bort.... bort från allt.
resa någon annanstans... och uppleva nya saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0