Gott nytt år!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! Nu är det 2012! Det här året ska bli skitbra och det ska jag verkligen se till att det blir! Denna afton gick jag och min mamma ut och åt på Michelangelo i Gamla Stan. Vi åt entrecote! Fy fan vad gott det var! Till efterrätt åt jag vaniljglass med hjortronsylt. Det var även frukt och andra godsaker på! Det är fan det godaste jag någonsin ätit i mitt liv haha! Seriöst jag skojar inte. Det var sån bra service att han som hade hand om garderoben satte på mig min jacka :o haha aldrig har jag upplevt sån lyx xD Mer av det skulle jag inte klaga på ^^

Sitter just nu och tittat på the L-word. Var ute på loftgången och tittade på fyrverkerierna. Fan var det smällde haha! Känns konstigt att det är ett nytt år.. men det blir bra! :) Är inte alls trött, utan ska nog göra en summé (stavas eller heter det så?) av året som varit :) Hoppas att alla har haft och har en underbar nyårsafton så hörs vi! <3 PUSS till er alla!



Michelangelo. Bild från google. Skitmysigt ställe och prisvärt! Rekommenderas! (stavning igen haha va fan har hänt med min svenska? kunde inte ens stava service... frågade fan min mamma hur det stavades xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0