han bredvid är så stolt att ha henne nära sig.

Godmorgon bloggen! Ja, det är godmorgon för mig för jag vaknade nyss. Eller jag har vaknat lite då och då sen tidigare i morse men jag har bara inte orkat gå upp. Har drömt en massa saker. Har ont i halsen nu... jag hoppas inte att nån i klassen har smittat mig.. det kanske inte var så smart att dela glaset med julmust i skolan... hehe.
Känner mig ganska trött och så men hoppas att det blir bättre snart. Vill ju inte vara sjuk på lovet.

Jag är såå glad för att det snöar ute, nu känns det äntligen som jul. Hoppas bara att snön ligger kvar och inte smälter bort! Snälla! :S Det blir ingen riktig jul utan snö och det är faktiskt sant :3 enligt mig hehe. Idag har jag inget planerat men jag tror jag ska träffa Fatima och hitta på något. Kanske vara hemma hos någon och titta ut på den fina snön. För gå ut nu när det snöar det är nog inte så kul :P

Bloggar senare när jag får tid, tills dess får alla ha en bra snödag ^^ kraam!



jag såg så hemsk ut nu på morgonen så ni får en bild från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0