i do what i want.

Hej bloggen! Har ni alla haft en bra dag? Min har varit bra faktiskt (för en gångs skull haha). Hade tre timmars håltimme haha så jag gjorde lite naturkunskap (inför imorn) och spelade lite musik med Helena och Emilia. Jag har lärt mig typ hela refrängen på California King Bed :D Wiiihoe! ´

Ska snart gå och träna aerobics. Ska bli spännande, har aldrig testat på det förut. Hehe jag hoppas att jag inte dör av flås och utmattning x) Sen efter det ska jag fortsätta med naturkunskapen så att jag är väl förberedd inför artikeln vi ska skriva imorn. Jag kan ju inte hålla på och lata mig hela tiden ;) Sen imorn ska jag eventuelt på yoga haha. Mycket spännande träning här ^^

Bloggar senare ikväll efter naturkunskapen! Vi heöresss ;D




hehe lol på mig just nu.
råkade stänka fisksås på min tröja idag i skolan :(
xD! fail!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0