i want some tea, with honey please.

Godkväll! Fast egentligen är det ju knappt kväll.. alltså om man jämför med när jag brukar blogga på kvällen... klockan är ju bara snart halv nio haha. Har just tagit mig ett varmt och mysigt bad <3 sånt gillar vi på vinterhalvåret haha. Skulle inte sitta dåligt med en kopp té heller :) Men jag åt faktiskt varma mackor med marmelad förut, gott! Och vet ni? Jag gick en sån där dockningsgrej till iphonen så jag lyssnade på musik i badrummet haha xD Drog en förlängningssladd och BAM så kunde jag lyssna där inne ^^ smart va? haha!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Är bara så glad över att jag kan slappna av på en vardag! Så jävla skönt! De är stunder som denna som man inser att det lönar sig att jobba hårt i skolan ;) Belöningen kommer tillslut haha. Men jag tror faktiskt att jag ska sätta på en film (Love Actually kanske?) och ta mig en kopp té. Åh jag vill verkligen ha té nu! Drack faktiskt en kopp te utan socker igår! Haha det trodde jag inte att jag skulle göra. Kanske kör så idag också? ;) Men mjölk måste jag ha i iaf! Honung är också skitgott men sånt sött hela tidet i téet är väl inte så bra... haha men någon gång ibland får man unna sig själv det. Vi hörs kanske senare innan det är läggdags för mig, kram så länge!



jag just nuu :D haha ser inte lika glad ut som min smilis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0