if she sees how much i'm hurting she'll take me back for sure.

Godkväll bloggen! Vet att jag inte bloggade igår men det hade varit en lång och annorlunda dag så kände bara inte för det. Hade inte så många speciella lektioner, det var väl okej. Lite konstig stämning var det i skolan pga att en tjej från vår skola omkommit på tunnelbanespåret. Hemskt sorgligt!

Nu tycker inte jag att vi ska fokusera på hemska saker. Orkar inte med sånt bara. Efter skolan igår var jag en stund på Kungsholmens gymnasium, men jag gick efter en stund, hade inga pengar med mig så kunde inte köpa nåt. Men träffade Wilma en stund där iaf :) Efter det åkte jag till kfum och träffade de andra (som inte repade alls på hela kvällen hehe :P), snackade med Nathalie en lång kort stund och satt sedan och snackade med Ullis o de andra :)

Idag hade jag matteprov på morgonen, det gick bra tyckte jag! Sen får vi väl se hur resultatet blir, men jag hoppas på något bra. Har även fått lappen om Frankrikeresan, jag åker den 24 mars och kommer hem den 31! Längtar så himla mycket nu!

Haha både idag och igår fick vi julbord i skolan, riktigt nice! Men det var godare idag! Haha blackan är nog den enda skolan där "dagen efter-maten" är godare xD

Efter skolan åkte jag, Malin, Annika, Amanda, Siham och Helena, hem till Helena :P Eller först handlade vi på ica i brommaplan haha. Sen bakade vi muffins hos henne och åt pizza, snackade och körde buzz, singstar och guitar hero! En mycket trevlig och lyckad kväll! Åkte sedan hem och köpte två filmer för 19kr st haha, började kolla på den ena men den hackar lite (säkert därför den var så billig), men ska se klart en senare.. den var lite b....

Känner mig inte på värsta bra humöret just nu... tyvärr. Men så är det väl ibland antar jag. Ibland orkar jag bara inte med vissa saker, vill bara fly ifrån dem, skita i dem och bara avsky! Men så lågt kan jag inte sjunka, så mycket kan jag inte ge upp. Jag vill inte orsaka något helt i onödan. Men så lätt är det inte. Jag blir galen snart. Vill inte vara arg men kan inte låta bli att vara det. men det lönar sig inte i längden. Inte nu.











Muffinbak! :)









Tv-spelande och pizzaätning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0