i'm in serious shit, i feel totally lost.

Hej bloggen! Är just nu hos min morfar och har skrivit klart min novell i svenskan! Det är så jäkla skönt! Blev ganska nöjd så det är bra! Vi skulle haft svenska som sista lektion men det fanns inga datasalar lediga så vi fick gå hem och skriva. Nu är det iaf att det är avklarat.

Nu ikväll ska jag bara slappa, kanske kolla på någon film eller nåt. Har bara engelska och naturkunskap till onsdag men det är inte så jobbigt. Sen ska vi ta med oss någonting som låter, som man kan trycka på så den "tutar" till svenskan. Haha! Det är säkert någon lek då kan ska tuta för att svara eller nåt :P Vi får se vad jag tar med mig. Har ju en sån där anka som låter när man klämmer med handen (alltså en handdocka typ haha). Den hade varit perfekt. Me vi får se om jag hittar den ;)

Och det är bara två och en halv skoldagar kvar innan lovet! :D Tyvärr har vi lektioner på torsdag.. trodde att vi skulle få börja 12.. men icke sa blacke haha (det ska va nicke egentligen xD tråkig jag är). Vi är iaf klara med texten till vår redovisning i historia (min grupp), och vi har delat in vad alla ska säga. Det går väl säkert bra hehe :P Orkar inte skriva mer nu ska chilla lite nu. Och jag är glad för att det är snö! :D Och i Norrland kommer det vara ännu mera snö och jag hoppas att jag kommer få åka snöskoter :DD! Vi hörs ikväll, puss <3




haha sökte på tecknad snöskoter men fick upp den här bilden istället... hahah!
Det ser inte ut som den riktiga joker.. är det någon wannabe kanske o.O?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0