i'm singing in the rain.

Hej bloggen! Blev inget inlägg igår kväll men jag skrev ju ändå så mkt i det förra inlägget så det borde inte göra något :) Kom nyss hem, är trött haha, men ska försöka bli pigg på nåt sätt. Träffade en gammal klasskompis på tunnelbanan, vi hade sällskap hem och snackade. Trevligt! :)

Sov till halv nio idag, skitskönt! Började 10.00 med historia och vi är snaart klara med vårt arbete! Eller ja... vi ska redovisa efter jul :P Matten gick bra, nu börjar jag förstå lite och är inte lika stressad. Engelskan vara bara tråkig :( Men vi kollade vidare på Rain Man (en film som vi har sett ett tag nu).

Ska strax gå till Wilmis, skulle egentligen till henne vid fem men hon slutade tidigare så ska börja röra mig dit snart. Det tar ju ett tag att gå dit... :P Men men, hon ska iaf hjälpa mig så då får jag anstränga mig och gå dit.

Hoppas att alla mår bra och har haft en bra dag :) Bloggar ikväll hehe! Puss.



funny gal! jag tror faktiskt att mitt hår har blivit ljusare..
det ser ju blondt ut igen o.O hårfärg in my ass baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0