i'm singing in the snow.

Hej allesammans! Jag vet att jag inte har bloggat så mkt men när jag väl skulle göra det var det nåt knas med blogg.se... men nu tänkte jag blogga :)

I onsdags kväll var jag i Lilla Stugan, och vi var ganska få så det var skönt för då kunde alla snacka med alla. Igår i skolan gjorde jag inte så mkt, hade matte två gånger (istället för samhälle) eftersom vi har prov nästa fredag. Hade vikarie på franskan så vi fick sluta skittidigt! Haha var ganska flummig igår, hehe det var kul. Repade också med bandet men inget funkade först så vi drack te inne på kfum och snackade o garvade med Ullis, och sen spelade jag och Amanda sånt därnt fotbollsspel. Haha det var kul eller hur Amanda? ;) Sen körde jag och Alitzel pingis. Sedan hade de fixat i replokalen så vi kunde äntligen repa.

Vad gjorde jag då i går kväll efter repet? Typ inget, gick och la mig för jag var så trött xP Och idag är jag ledig hoho så har sovit typ hela dagen ;D När jag vaknade vid 9.00 var det snö ute :D Jag blev glad. Men när jag kollade ut genom fönstret nyss hade det smält bort :(

Idag tänker jag mest slappa, även fast jag sa till mig själv att jag skulle träna. Men jag orkar bara inte haha! Det är ju så mysigt här i min säng! Snart kommer min mammahem och förhoppningsvis har hon med sig en sak som hon beställt på buylando (den fanns inte i affären då så hon fick beställa dit den). Hoppas att den har kommit. Imorn kommer min morfar hit och lämnar en tidig julklapp. Spännande! :D

På söndag ska jag träffa Nina och Wilma. Ska bli roligt! Har  inte träffat dem på evigheter! Speciellt inte Wilma :) Skulle typ ha träffat Wilma idag men det blir nog inget? Eftersom vi ändå ska ses på söndag :P Men vi får se, har smsat henne så det är bara att vänta på svar x)



Så här såg det ut i tisdags när jag gick till skolan..



Och så här såg det ut i onsdags :D då var jag glad haha!



Jag tog t.o.m. en bild på mig själv xD



Och på mina fötter haha!



Human bowling på onsdagsrasten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0