it's the way i'm feeling.

Hej alla bloggläsare (om jag nu har några kvar snyft). Anledningen till att jag inte har bloggat är att min dator har varit skitjobbig, och så har jag bara inte haft tid och ork. Men ska skriva nu vad som har hänt de senaste dagarna, och så ska jag förbättra min bloggning från och med nu!

I måndags var jag på studiebesök med RKUA i Botkyrka, det var intressant men jag var ganska trött så jag hängde inte med på allt hehe. Hade omskrivning i ekologi i tisdags och det gick bra hehe! Vi fick pepparkakor av Leena :D hihi! I onsdags var jag hos Helena och vi bakade. Haha i början trodde vi att vi skulle faila men kolakakorna blev faktiskt asgoda! ;) Sen efter det så var jag på teater med klassen i Skärholmen, vi såg Barnen ifrån frostmofjället. Den var väldigt bra. Speciellt den extremt feminina geten som spelades av en man ^^ gick

I torsdags var det randigt, och vi skulle egentligen bara haft matte. Men de som gick på teatern slapp matten, vilket innebar ledighet haha. Så vi åkte hem till Karin och hade "kakfestgrejsimojs" som vi hade hos Alice förut. Det var trevligt, fast lite jobbigt var det att vänta på bussen i 20 min... Sen på kvällen så repade vi. Eller försökte för ingenting fungerade. Men vi kopplade in miccen i förstärkaren och gjorde ett capo utav en penna och hårsnodd, så vi kunde spela lite ändå. Nathalie var där så vi spelde för henne :)

I fredags hae jag franskaprov, haha och jag pluggade allt på morgonen.. men det funkade. Jag kunde väldigt mycket (hoppas jag haha). Och vet ni? De lottade ut mig till Frankrike! Så jag kommer få vara utbytesstudent i Paris i en vecka :D I'm sooo happy! :D Haha och sen efter skolan var jag på jympa, haha det gick sådär. Ledaren var inte lika bra som den förra och så blev jag arg när jag tränade. Varför vet jag inte haha. Så det var väl okej. 

Igår så var jag, Alitzel och Yogi hos Carro. Det var kul för det var ett tag sedan vi alla träffades. Det får vi göra om! :)<3 Idag har jag bara sovit och slappat, vilket gör att jag blir rastlös och sur. Inte kul. Känner att jag intefår så mycket gjort. Tyvärr. Har iaf beställt hem lite grejer från ellos.se. Åh längtar tills det kommer :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske kolla på någon film om jag orkar och inte blir fööör rastlös hehe. Men jag bloggar ikväll, jag lovar! Även om min dator leker med mig. Vi hörs! :)



Haha gissa vilken deg som är min? Den fina höhö.
Men Helenas deg som blev till kakor blev lite godare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0