jag kan inte prata med dig när du tittar bort.

Godmorgon bloggen! Har väl varit vaken i snart en timme, drömde massa konstiga drömmar... inte så kul :( men nu är det okej. Ska strax ta mig upp ur sängen, göra lite frukost och sedan ta ett bad. Sen måste jag leta efter kläder som jag kan ha på mig ikväll när jag träffar de andra. Det blev kinamat iaf haha. Ska träffa de andra typ halv fem så jag har lite tid på mig att fixa mig. Tänkte hinna måla naglarna också, som jag alltid glömmer att göra :P Bloggar senare, förhoppningsvis har jag lite bilder då också. Sen ska jag btw skriva ett inlägg om Norrland :) Ska komma ihåg det. Puss.



Megan Fox! Har alltid velat ha såna där byxor...
tror det fanns liknande på gina tricot men än har jag inte sett några...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0