lätt som en fjäder.

Godkväll! Det har varit en lång dag, har inte orkat bloggat. Somnade väl någon gång vid två gick upp kvart över fem... så ja, jag var vääldigt trött. Inte blir det bättre av (eller jo lite haha) att man börjar 8.00 med idrott. Och så får man stå ute och vänta eftersom dörren var låst -.- Vi hade iaf en jätterolig uppvärmning, typ som jympa haha och vi fick typ dansa till "dansa kuduro (stavning lol)", haha det var skitkul! Men lite jobbigt. Sen så fick vi öva på handstående resten av lektionen med hjälp utav olika övningar. Det gick ganska bra :)

Sen hände typ inget mer speciellt under dagen. Sen var jag som jag sa på möte med RKUA. Det gick också bra. Sitter just nu och äter lite. Är trött och inte på så bra humör. Måste verkligen göra naturkunskapen imorn. Jag orkar inte! Fy fan för skolan ibland... iaf läxor o prov etc.

Sen har jag en sån himla lust att börja dansa. Haha jag dansar runt här i huset och framför spegeln. Men kul är det ;) Kanske börjar dansa vem vet? Haha men hur ska jag ha tid med det egentligen... hinner ju knappt göra nåt nu, iaf inte mina läxor... och om jag inte gör dem ordentligt kommer jag ju inte få börja på dans...

Slutar skriva nu, men vi hörs! Kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0