love actually is all around.

Godkväll! (Nu är det godkväll haha!) Gjorde faktiskt det jag skrev. Gjorde mig en kopp té (utan socker fast med mjölk), och satte mig och kollade på Love Actually. Den var så bra. Men såklart ska jag ju alltid fälla några tårar under kärleksfilmer. De är så mysiga men ändå så sorgliga på något sätt. Varför kunde ens liv inte vara som i de där kärleksfilmerna? De får alltid varandra tillslut. Om inte blir det bra ändå :) Förhoppningsvis blir väl mitt liv som i en kärleksfilm, iaf någon period.

Ska strax sova, men känner mig inte så trött. Men måste faktiskt, börjar 8.00 imorn med, (-.-) så måste upp tidigt för att hinna med allting på morgonen. Men snart är det iaf lov. Ska blir så skönt. Men tiden kommer väl gå snabbt, man vet ju aldrig... Sen sitter man där igen men en hög av saker att göra. Nej men nu ska jag inte dra händelserna i förväg... först måste jag njuta av mitt lov som inte ens har börjat än, hehe. 

Hoppas att alla får en bra dag imorn så hörs vi. Blir nog inte bloggning förrens på kvällen, ska träffa min mentor i stan efter skolan. Vi får väl se vad vi hittar på :) Kram!



very comedy... men jag fattar inte var komedin kommer in...?
det enda jag gjorde var att snyfta och smila som ett fån haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0