no headline today babies.

Godkväll alla sötisar! Nu är jag hemma igen! Var hos Wilma, hon hjälpte mig med matte och jag fick smaka en typ persisk maträtt, valnötsgryta. Det var ganska gott faktiskt :) Sen efter ett tag skulle hon gå och spela undervattensrugby (jag vet ascoolt va? :D). När vi då var på väg (jag hem och hon dit) kom hon på idén att vi skulle hälsa på Alitzel xD Vi ringde henne och hon var hos sin kille så vi gick dit. Wilma blev då lite flummig så lite pinsamt blev det haha. Träffade även Yogi och Amanda + deras syrra och mamma.

Sen så kom vi överrens om att jag skulle gå till Alitzel så då gjorde jag det. Vi pluggade också matte haha. Har nog aldrig pluggat så här mycket matte i hela mitt liv. Men det var faktiskt ganska kul ändå, även fast jag gjorde lite fel här och var. Stannade där till halv elva, haha och i slutet var jag så trött att jag skrattade åt nästan allt, speciellt mina egna påhittade skämt. De var nog ganska tråkiga ändå haha!

Har egentligen franskaläxa som jag borde göra men tror nog att jag gör den imorgon, på morgonen kanske? Börjar ju ändå kvart över tio imorn! Har fortfarande matteuppgifter kvar att göra men efter idag så vet jag ju att jag klarar det så då får jag gör på lektionen imorn och imorn kväll.

Ska ju till Kungsholmens gymnasium imorn på Winter Fair vid fem, sen vid halv åtta ska jag träffa Nathalie så det blir väl till att plugga matte efter det vid nio någon gång :) Men det klarar jag! Satt ju med matten till efter tio idag.

Ska nog snart sova men jag känner inte riktigt för att göra det än. Men snart... så att jag orkar upp imorn. Vi hörs imorn, kanske på morgonen om jag hinner (tveksamt), men annars blir det sent ikväll så förvänta er inte så mycket bloggning imorn. Kanske hinner med ett inlägg mellan Kungsholmen och Nathalie, men det beror på om jag åker hem emellan... men det är också tveksamt. Aja, vi höres någon gång iaf! Kraam! <3



Så här såg det ut igår när jag skulle försöka plugga matte :P



Saga försökte desperat hindra mig från att plugga genom att lägga sig ner på mina böcker :p smart där...



Jag ritade på Alitzels vägg :O fast den ska tapetseras/målas om så det gjorde inget hehe.
Lite förbjudet kändes det faktiskt att rita på väggen :D



Denna finurliga varelse hade Alitzels syrra ritat.



Höhö fin.... :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0