NU MÄNNISKOR BLIR DET BLOGGNING!

Hej! Nu ska jag fan ta och blogga! Ska göra värsta inläggen nu för er skull :P Jag orkade bara inte blogga igår, vilade ett tag efter att jag kommit hem. Det var så jävla jobbigt att åka bussen :( men jag lyckades sova iaf! Sov som sagt några timmar på dagen, och därefter gick jag lite spontant hem till Wilma. Vi hade det trevligt. Vi kollade på family guy (jag fick min vilja igenom haha), åt kinesisk mat, snackade, flummade och gjorde coola powerpoints (vilket liv va? xD), och skypade med Alitzel innan jag gick hem.

Idag har jag också varit med Wilma. Träffade henne i centrum halv elva och så åkte vi in till stan. Vi ville vara tidiga för vi trodde att det skulle vara mycket folk. Jag hittade ganska mycket och är väldigt nöjd med mina köp :D! Sen efter ett tag så smsade Sara och frågade ifall jag ville shoppa med henne och Yogi, men tyvärr så var jag ju redan klar xD Så bli det när man går upp tidigt för att shoppa haha xD Men vi ska ju ändå ses imorn, då blir det middag med gänget! Jenny kommer och det ska bli så kul! :) Enda lilla problemet är att vi har lite delade åsikter om var vi ska äta... kinamat eller italienskt? För mig spelar det ingen roll men jag har nog lagt min röst på kinamat iaf :P

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, kollat lite på Ice Age 2 hehe, och på halv åtta hos mig, och berg flyttar in xD Vad jag ska göra sen vet jag inte. Eller jo, jag ska catwalka lite för min mamma haha! Gör alltid det när jag har köpt nya kläder :P Och i bakgrunden ska jag spela cdn jag köpte :P Skriver ett separat inlägg om Norrland :) Vi ses <3



shopping!



Blus från Carlings, 150kr



Blus från Beyond Retro, 139kr



Mysig stickad tröja från Beyond Retro, 189kr



Top från TopShop (haha kul det blev xD), 190kr



Linne från TopShop, 250kr

Lite dåliga bilder men kläderna är snyggare i verkligheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0