on my way to wonderland, winterland.

Heej! Förlåt för att jag inte har bloggat! Har vara varit så sjukt trött de senaste dagarna. Jag lovar jag ska berätta om allt som hänt under dagarna. Men inte just nu, för vad tror ni att jag gör just nu? Jag sitter på bussen på väg upp mot Haparanda! Tjoho! Men fy fan det kommer ta ca 14-15 timmar!!!!!! Och vi har bara åkt i en och en halv timme.... Hur ska detta gå? Och inte heller har jag några hörlurar med mig... de ena paret är sönder och det andra glappar. Men jag borde tagit med mig de "glappiga" ändå.... bättre än inget liksom.

Idag hade vi iaf avslutning. Fast först hade vi historia oh svenska. Skitskumt jag vet :P Vi fick tillbaka proven på matten och jag fick D! Är jättenöjd, fick bara E på förra. Och nu var jag bara typ 4 poäng ifrån C... så det börjar närma sig ;) Kanske kan få C i betyg ändå om jag fortsätter så här bra :)

Till lunch fick vi piroger, de var lite torra haha men det var gott. Sen var det dags för avslutning! Det var kul! Kören och esteterna sjöng fint, bl.a Misteltoe (stavning) av Justin Bieber. De var jätteduktiga. Sen var det en rolig tomte som sjöng och gapade haha. Och rektorn sjöng "i'm dreaming of a white christmas". Skitduktig :D! Det var även paketutdelning och prisutdelning för någon tävling. Haha och skolan hade fått brev från Fredrik Reinfeldt som tackade för vistelsen där i november xP

Efter det så var det långdans och vi dansade runt i hela skolan. Haha jag gled fan fram på mina skor, de sprang så jäkla fort xD Men kul var det. Sen fick vi bulle, pepparkakor och festis :) Sedan var det bara för mig att direkt bege mig hemåt och packa och åka till cityterminalen och åka. Och här sitter jag nu :P

Bloggar mer senare, kommer nog vara så uttråkad så att det blir bloggning ändå haha. Vi ses! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0