rice.

Halloj bloggen! Middagen igår var väldigt trevlig. Jag åt så jävla mycket, mådde så jävla illa haha! Men skitkul var det ändå. Vi var då på Rice och åt kinamat. Det var där vi träffade Amir gaybloggaren i somras haha! Vilka minnen det var ;)

Jag köpte även ett iPhoneskal. Skitsyggt! Glitterguld med svarta fjädrar! Haha och det vaqr så kul för nä jag hade betalat och fått skalet så ser jag att det inte är exakt det jag ville ha xD Så då pekar jag på det rätta skalet och så byter han och fixr med det. Haha det kanske inte låter så kul men de andra tyckte det ^^

Efter middagen åkte jag, Yogi och Sara hem till Alitzel. Där kollade vi lite på The Terminal och åt chips, ostbågar och drack cola :) Mysigt! Haha vi spelade även lite truth or dare! Då blev det garv haha! Vi tolv gick Sara och Yogi hem och jag stannade kvar och sov över hos Alitzel. Vi snackade till klockan fem på morgonen! Väldigt trevligt var det! Sånt borde man göra oftare! :)

Gick upp vid elva idag och åt frukost med Alitzel. Gick sedan hem och slappade haha! Har kollat på the L-word och bara varit allmänt lat hehe. Nyss kom min mamma in med en brownie och mjölk som jag beställt. Fy fan vad gott det ska bli. Jag känner verkligen att jag förtjänar den där brownien! :D

Imorn är det nyårsafton! Shit va tiden har gått fort! Men ändå har det här året känts (stavning haha) långsamt. Det är säkert bara för att vi började gymnasiet och då kändes det på nåt vis som om det inte var samma år som då man gick i sin gamla skola på vårterminen.

Vad ska jag då göra på nyår imorn? Jag tror det blir att jag går ut och äter med min kära mamma. Det blir nog bra! Jag måste bara hitta något trevligt ställe man kan gå till. Men det löser sig nog :) Nu ska jag njuta av min underbara brownie haha! Ha en bra kväll, bloggar snart om Norrland efter att jag ha njutit en stund ;)



bild från igår :)



haha, jag och den där statyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0