what do i do.

Godmorgon! Uuuh. Avsyr att vara uppe såhär tidig :( Men måste vara i tid inför argumenterande artikeln. Har ju det som första lektion. Lite smått panik har jag, eller hade igår. Men men, det får väl gå som det går. Men jag vill verkligen få bra nu! Var ju på aerobics igår. Usch det var inte kul. För det första hängde jag inte med på de jävla dansrörelserna och för det andra så var de ju tvugna att ha speglar framför en (på väggen alltså), så att man såg sig själv dansa som en jävla kossa... nej tack! Idag blir det yoga istället. Mycket bättre!

Det kommer bli en lång dag idag, börjar åtta, slutar halv fyra... sen ska jag hem en stund och sen ut i kylan och yoga hehe. Men jag hoppas att det har kommit mer snö. Det vet jag inte än, har inte kollat ut genom fönstret. Sitter här med värmefläkten och värmer mig. Usch det är så kallt. Hemskt att duscha på morgonen :( men orkade inte igår så fick göra det idag. Gick upp halv fem....

Ska fortsätta med att göra mig klar. Vill inte komma försent nu... herrå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0