when i'm with him i am thinking of you.

Godmorgon! Kom hem sent igår så orkade inte blogga. Det blev direkt att gå och lägga sig. Fatima var  iaf här en stund, vi snackade och kollade på gamla videor som i spelat in för ca hundra år sen haha ;) vi åt lite mat och sen började hon fläta mig hår. Efter ett tag gick vi hem till henne (vi är grannar så jag slapp gå ut i snön). Där kollade vi på tv, lyssnade på musik, åt vofflor medan hon fortsatte göra flätor i mitt hår. Så nu är hela mitt hår flätat! :D Jag undrar hur det kommer se ut sen när jag tar ut flätorna. Funderar på om jag ska göra det idag eller imorn....

Ska på ledarutbildning med kyrkan idag kl ett. Vet inte vad jag ska ha på mig -.- har typ tappat bort alla kläder och de är fula -.- typiskt... men jag hittar väl nåt ändå. Sen efter ledarutbildningen ska jag hem till min morfar och skriva på min novell. Word går ju inte att öppna på min dator... skitkul att varje gång jag måste skriva någon uppgift i skolan på dator så kan jag inte skriva hemma -.- Det blir ju inte bättre av att jag har en samhällsinlämning också... och hur ska jag kunna skriva den på lovet? fml!

Ska strax börja gå upp ur sängen. Helst vill jag bara ligga kvar här och sova, men nej, jag har saker jag måste göra :( jäkla novell... orkar inte med den... man fick ju inte ens bestämma helt själv. Aja, den kommer nog inte bli så bra, har knappt någon handling som är logisk..

Bloggar väl sen nån gång ikväll.. måste först göra novellen, sen kan jag blogga. Vi hörs! Bye.



lite av mina flätor. man tror typ att jag är flintis o.O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0