your tears don't fall, they crash around me.

Godkväll! Ska strax sova, men känner mig inte så trött. Det kan ju bero på att jag inte gick upp förrens vid typ tre... imorn har jag ganska mycket att göra så kommer nog inte blogga förrens på kvällen. Skulle gärna vilja mobilblogga och jag har försökt. Men det funkar inte! Jag blir galen! Men Yogi får hjälpa mig med det sen så att jag kan göra det... Måste verkligen plugga imorn också. Jag kan inte vara så lat och skjuta upp saker nu. Det måste ske en förbättring här! Annars blir det bara jobbigt för mig ändå.

Min lilla kissemisse försöker smyga sig på mina fötter, hah inte ska hon lyckas med det inte ;) Åhh jag fick en sån lust att städa i garderoben och slänga allt jag inte använder och även ta fram det jag typ har tappat bort och använda det! Det känns som om jag knapp har några kläder, när jag egentligen har det fast de bara är borta någonstans. Typ i tvätten som vanligt... haha!

Godnatt alla söta! PUSS.



jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0