blä morgon :(

Urk,,, klockan är inte ens hlav elva och jag är vaken :S uuuu sånt här gillar jag inte! När man liksom har sovit ut i flera dagar och bara ska upp tidigt :( Inte kul alls! Sitter i alla fall här nu, nyduschat och ska snaart göra mig i ordning när jag orkar x) Drömde lite konstiga saker, några hade dött i min dröm. Säkert bara för det som har hänt i Norge. Jag kan inte sluta tänka på det. Jag tänker liksom hur det skulle vara ifall det hade hänt än själv. Hur skulle jag ha gjort? Skulle jag ha klarat mig etc. Usch hemskt :(
Aja, klockan två möter jag de andra så jag har några timmar på mig att packa, fixa mig och äta (kändes som om jag snodde Yogis mening på sin blogg hehe :p). Sen vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig, eller vad det är för väder. Det verkar blåsa mycket och då och då är det sol. Men hur varmt kan det vara? Går det att ha shorts? Sen blir det ju inte bättre av att typ alla mina kläder är i tvätten -.- hatar när sånt händer. Man vill ha ett visst klädesplagg och så är det smutsigt :(
Vi hörs när jag kommer hem på tisdag (annars på söndag)!
Puss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0